retour

Hoe gebruik ik deze site?

Hoe winkel ik op de site?

U kunt langs de verschillende categoriën en producten gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen kunt u gebruiken als een geheugen voor producten die u tijdens het winkelen hebt verzameld. Maar u bent niet verplicht deze ook te bestellen. U kunt altijd producten verwijderen, aantallen aanpassen en nog producten toevoegen. U kunt ook verder winkelen op de site. Van de meeste producten krijgt u een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als u op “info” klikt. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. Tijdens het winkelen ziet u aan de rechterkant steeds welk bedrag u in uw winkelwagen heeft. Dus u weet op elk moment waar u aan toe bent.
Meer over het bestelproces kunt u hier lezen.

Hoe verstuur ik een bestelling via de site?

Als uw winkelwagen vol zit, klikt u op “afrekenen”. Hier kunt u de verzendmethode en betaalmethode kiezen. U kiest de betaalmethode en klikt op “ga verder”. Na afrekenen krijgt u via e-mail een bevestiging met een overzicht van alle artikelen die u heeft besteld.
Meer over het bestelproces kunt u hier lezen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de gestelde termijn aankomt?

ls u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog twee tot drie weken wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “klanten service” links onderaan deze site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Voor bestellingen buiten de EU moet u ook rekening houden met een mogelijke vertraging bij de douane. Als u naar “Mijn account” gaat en daarna naar “Mijn orders” dan kunt u de actuele status van uw bestelling bekijken. 

Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Als u op “Mijn account” rechts boven op de site gaat, kunt u uw account informatie wijzigen en uw wachtwoord wijzigen. Als u naar “Mijn account” gaat kunt u daarna naar “Account-gegevens” gaan om die te bewerken. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar "Mijn Account". Daar klikt u op "wachtwoord vergeten". Vervolgens tikt u uw e-mail adres in en krijgt u een nieuw wachtwoord per e-mail toegezonden. U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord en uw wachtwoord eventueel wijzigen in een voor u beter te onthouden wachtwoord. 

Wat is de status van mijn bestelling?

U klikt op “Mijn account” rechtsboven op de site. Vervolgens klikt u op “Mijn orders"” waar u 24 uur per dag de actuele status van uw bestelling kunt bekijken. 

Moet ik eerst inloggen? 

Dat is niet noodzakelijk. Als u nog geen klant bent, heeft u al de mogelijkheid om producten in de winkelwagen te leggen. Logt u daarna in, bijvoorbeeld bij het afrekenen, dan wordt de winkelwagen automatisch meegenomen. 

Waarvoor dient een eigen account?

Wij bewaren uw persoonlijke- en adresgegevens in een database die herkenbaar is door uw eigen unieke wachtwoord. U kunt hierdoor niet alleen sneller winkelen, u kunt ook altijd uw order informatie opvragen. Ook heeft u toegang tot een eigen adresboek met uw factuur- en afleveradres(sen). 

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?

Bestellen is mogelijk vanuit heel Europa. Wij leveren niet aan landen buiten de Europese Unie.
De bezorgkosten voor Nederland en Belgie zijn gratis bij een bestelling boven de 59 euro en anders 4,90 euro. De bezorgkosten voor overige Europese landen zijn gratis boven de 150 euro en daaronder 9,95 euro.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Bent u niet tevreden met een product? Dan kunt u dit binnen 14 dagen retourneren. Uitsluitend ongeopende verpakkingen kunnen worden geretourneerd. U kunt het retourprotocol aanvragen door een mailtje te sturen naar info@superfood.nl. U ontvangt het bedrag van uw bestelling retour in de vorm van coupons en de verzendkosten worden niet geretourneerd. De terugbetaling wordt gedaan binnen 30 dagen nadat het geretourneerde product is ontvangen.
Onze Belofte
Bij Superfood.nl scoren we gemiddeld een 8.8 over meer dan 5392 beoordelingen. Voor een reden. Wij houden van onze klanten. 97% van onze klanten beveelt ons aan.
CUSTOM JAVASCRIPT / HTML
Dit product is gegarandeerd minimaal 4 maanden houdbaar.  

Heeft u vragen? Wij staan u graag te woord:
Tel :+31(0)207009857

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 

Email: info@superfood.nl
Superfoods B.V. Kanaalweg 26, 1121 DR Landsmeer +31(0)207009857
KvK: 54552958 BTW: NL.851348749.B01